Emma, a digitális asszisztens

Mondja le riasztását vagy függessze fel időszakosan a rendszer figyelését gyorsan és egyszerűen, várakozási idő nélkül!

Bemutatkozik Emma, a Multi Alarm digitális asszisztense.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy elérhetővé tettük a riasztás lemondásának modernebb, gyorsabb, mesterséges intelligenciával automatizált megoldását, amely várakozási idő nélkül teszi lehetővé a járőr visszafordítását. Ezen felül, egy újabb fejlesztés eredményeképpen már hang alapú azonosítással is kérheti Emmától a riasztórendszer figyelésének időszakos felfüggesztését.

A riasztás automatikus lemondásának folyamata - SMS-ben küldött linken keresztül

  1. Hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 20 / 30 / 70 996 6013.
  2. Válassza a 0-s menüpontot: „Digitális asszisztens”.
  3. Válassza az 1.-es menüpontot: Riasztás lemondás – SMS-ben küldött linken keresztül.
  4. Telefonszám alapján Emma azonosítja Önt, majd SMS-t küld a hívó fél telefonszámára.
  5. Az SMS-ben kapott linkre kattintva azonosítsa magát, és mondja le riasztását. SMS-ben egy egyedi linket kap, amelyre kattintva a megjelenő online felületen az ingatlan címét és a jelszavát beírva, a “Riasztás lemondás” gombbal másodpercek alatt lemondhatja a riasztást.

Szerelés bejelentése, a rendszer figyelésének időszakos felfüggesztése - hang alapú azonosítással

  1. Hívja az ügyfélszolgálatunkat: +36 20 / 30 / 70 996 6013
  2. Válassza a 0-s menüpontot: „Digitális asszisztens”.
  3. Válassza a 2.-es menüpontot: Szerelés bejelentése, javításra iktatás*
  4. Azonosítsa magát az ingatlan címének és jelszavának megadásával
  5. Emma a mesterséges intelligencia segítségével azonosítja Önt. Ha nem ért valamit, visszakérdez.
    • Sikeres azonosítás esetén továbblép a riasztás lemondásához
    • Három sikertelen azonosítást követően hívását automatikusan diszpécserünkhöz kapcsoljuk
  6. Sikeres azonosítás esetén Emma megkérdezi, hogy milyen hosszú időtartamra szeretné felfüggeszteni a rendszer figyelését.

Amennyiben nem Emmával (a digitális asszisztensünkkel), hanem diszpécserünkkel szeretné folytatni a beszélgetést, jelezze Emma számára a hívás közben bármikor, és ő átkapcsolja Önt a távfelügyeletünkhöz. (pl. “Diszpécserrel szeretnék beszélni”)

*Javításra iktatás:
Példa: Szerelik Önnél a riasztót, és a szerelés idejére szeretné elkerülni a téves riasztásokat. Ebben az esetben a rendszer kiiktatását Önnek kell kérnie a Multi Alarmtól.

Az Ön hívásától számítva, az Ön által megadott időtartamra kiiktatásra kerül a rendszer. Ez idő alatt a riasztórendszer jelzései továbbra is beérkeznek a Multi Alarmhoz, azonban Távügyeletünk nem intézkedik rájuk – nem hívjuk fel az értesítendő személyt, és nem küldünk járőrt a helyszínre.
A rendszer automatikusan visszaáll az eredeti, aktív állapotába a megadott időtartam lejártával.

Nincs várakozási idő

Gyors és automatikus azonosítás

Kényelem és hatékonyság

A hívás során bármikor kérhet ügyintézőt

A riasztás lemondásának folyamata

Gyakori kérdések

Nem, a Multi Alarm fejlesztései automatikusan elérhetők minden mobilkészülékről telefonáló Ügyfelünk számára. 

A hívás során bármikor mondhatja Emmának, hogy ügyintézővel szeretne beszélni és Emma intézi az átkapcsolást.

A hívás közben SMS-ben egy egyedi linket kap, amelyre kattintva és a megjelenő online felületen a jelszavát beírva másodpercek alatt lemondhatja a riasztást.

A dynamic link azonosítás a legszigorúbb adatvédelmi szabályoknak felel meg, és az adatokat kizárólag a Multi Alarm rendszerein belül kezeljük.

A link megnyitásához aktív internetkapcsolat szükséges.