GINOP Képzés

Kedvezményezett neve: Multi Alarm Zrt.

Kód: 10151/36/00688-1

  • Képzés elnevezése: MS Office-alapozó
  • Képzés célja: A képzés résztvevői magabiztos tudásra tesznek szert a mindennapi munkafeladataik ellátásához nélkülözhetetlen digitális eszközök és programok kezelésében.
  • Bemutatás: Outlook és email kezelés, Teams bevezetése és használata a virtuális találkozókhoz és csoportmunkához. Munkavégzés során szükséges telefonos applikációk letöltése, telepítése, használata. Adatbiztonsági kockázatok csökkentése.
  • Befejezés dátuma: 2024.12.13

Kód: 10151/36/00688-2

  • Képzés elnevezése: Ügyféligények és megoldások a 21. században
  • Képzés célja: Hiteles kommunikáció feltételeinek megismerése, a verbális és nonverbális kommunikáció összhangjának szerepe az interakcióban.
  • Bemutatás: Asszertív, erőszakmentes kommunikáció, érdekérvényesítés alapjainak megismerése, hatékony reklamáció elsajátítása. Közös élményfeldolgozás, mely során tapasztalatot cserélhetnek és visszajelzést is adhatnak a résztvevők.
  • Befejezés dátuma: 2025.05.30

Kód: 10151/36/00688-3

  • Képzés elnevezése: Asszertív kommunikáció értékesítés fókuszsal
  • Képzés célja: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül.
  • Bemutatás: A résztvevő képes legyen őszintén magabiztosan kifejezni magát, képviselni a saját érdekeit és álláspontját, ugyanakkor szem előtt tartani a beszélgetőtársa érzéseit szükségleteit is. Felismerje és tudatosítsa a különböző kommunikációs stílusokat, testbeszéd fontosságát, én üzenetek szerepét, asszertivitásgátló tényezőket.
  • Befejezés dátuma: 2024.11.16

Kód: 10151/36/00688-4

  • Képzés elnevezése: Vezetői Akadémia
  • Képzés célja: Átfogó képzés a vezetői lét összes szegmensével, feladatával.
  • Bemutatás: Résztvevője világos képet nyer arról, hogy jelenleg milyen vezető, a mindennapok során melyik vezetői szerepben mennyi időt tölt. Visszajelzést kap, arról, hogy aktuálisan hol tart. Időgazdálkodás, feladatok priorizálásának javítása, szerepkörök megismerése szimulációs feladatok során.
  • Befejezés dátuma: 2025.05.07

Kód: 10151/36/00688-5

  • Képzés elnevezése: AGORA Method
  • Képzés célja: Szervezetfejlesztési tapasztalat és tudás átadása a vezetők részére.
  • Bemutatás: Cégre szabott szervezetfejlesztés során az azonnal felhasználható tudás mellett vezetői elsajátítják a tudományos alapokra épülő, komplex szervezetfejlesztési tudásrendszert, amivel a szervezet egy következő szintre emelkedik.
  • Befejezés dátuma: 2025.10.16

Kód: 10151/36/00688-6

  • Képzés elnevezése: Egyéni eredményesség fejlesztése
  • Képzés célja: A résztvevők egyéni eredményességéhez szükséges kompetenciák és attitűd fókuszában-úgy, mint önismeret, motiváció és konfliktuskezelés-fejlesztése. 
  • Bemutatás: A résztvevők átformálják gondolkodásmódjukat és megtanulnak hatékony visszajelzést adni és kommunikálni, így a kollégáik szemléletét is formálják. Gondolatok, érzelmek rendezése és tudatos szintre emelése, melyek később determinálják a viselkedésüket és kommunikációjukat.
  • Befejezés dátuma: 2024.12.06

Kód: 10151/36/00688-7

  • Képzés elnevezése: Kommunikáció és konfliktuskezelés
  • Képzés célja: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül.
  • Bemutatás: A résztvevők megismerkednek a kommunikációs stílusokkal, visszajelzést kapnak saját domináns kommunikációs stílusukról és arról, hogy miben ajánlott változtatniuk. Felismerik saját szerepüket a konfliktusokban, kialakul a felelősségérzetük a vitás helyzetek megoldásával kapcsolatban.
  • Befejezés dátuma: 2025.02.20

Kód: 10151/36/00688-8

  • Képzés elnevezése: Vevőközpontú attitűd
  • Képzés célja: A professzionális ügyfélszolgálat hat legfontosabb tényezőjének megismerése. Attitűd formálás a hatékony problémamegoldás és az ügyfélelégedettség növelésének érdekében.
  • Bemutatás: Önismereti tesztek és szimulációs feladatokkal történő attitűdformálás. Szimpátia, első benyomás kialakulásának háttere. Pozitív attitűd szerepe a problémamegoldásban.
  • Befejezés dátuma: 2025.06.12

Kód: 10151/36/00688-9

  • Képzés elnevezése: Kiégés és stressz kezelése a gyakorlatban
  • Képzés célja: A munkavállalók elsajátítsák professzionális módon zsilipelni az érzelmeiket úgy, hogy kivédjék a stressz negatív hatásait.
  • Bemutatás: A megelőzés részeként olyan tényezőkkel foglalkoznak, amelyek stresszhez vezethetnek és meghatározzák a későbbi viselkedésünket. Továbbá, amennyiben már kialakult a stressz, hogyan oldható meg a helyzet úgy, hogy a lehető legkevesebb negatív hatása legyen. A résztvevők ráébrednek, hogy saját maguk alakítják a sorsukat. Elkerülik a kiégést, ha pedig már érinti őket, hatékony eszközöket kapnak az állapot javítására, megoldására.
  • Befejezés dátuma: 2025.10.10

Képzési költség támogatás összege: legfeljebb 21.460.000,- Ft

Kieső munkaidőre járó bértámogatás összege: legfeljebb 18.515.000,- Ft