Tudom szüneteltetni a szolgáltatást?
Igen, a szolgáltatást határozott és határozatlan időre is szüneteltetheti. Vezetékes rendszernél díjtalanul, GSM rendszer esetén pedig 1.500 Ft+ÁFA/hó szüneteltetés díj ellenében.
Igen, a szolgáltatást határozott és határozatlan időre is szüneteltetheti. Vezetékes rendszernél díjtalanul, GSM rendszer esetén pedig 1.500 Ft+ÁFA/hó szüneteltetés díj ellenében.
GSM átjelző segítségével, tehát vezeték nélküli megoldást alkalmazva minden gond nélkül.
„Ha van riasztóm, akkor nem törhetnek be.”
„A riasztóhoz tartozó jelszót simán meg lehet szerezni bárkitől…”
A GSM-es átjelzés a benne lévő SIM kártyán keresztül történik, melynek használatáért a mobilszolgáltató felé cégünknek folyamatosan van költsége, ezért a szüneteltetés idején keletkező fenntartási költséget szüneteltetési díjként számlázzuk ki ügyfeleinknek.
Jogszabály írja elő, hogy riasztás esetén a hatóság értesítése előtt meg kell bizonyosodni a jelzés valódiságáról. Amennyiben a rendőrség nem valós esemény miatt vonul ki, abban az esetben ezt a kivonulást kiszámlázzák, a költség pedig az ügyfelet fogja terheli.
Örökös vita tárgyát képezi, hogy vajon mi a leghatékonyabb védekezés a betörések ellen, melyre az Országos Kriminológiai Intézet 139 betörővel folytatott mélyinterjúinak köszönhetően most elsőkézből kaphat hiteles válaszokat.
Van néhány másodperce arra, hogy kitörölje a rosszul beírt kódot, majd megadja helyesen.
Mivel merülés közben bizonytalanná válik a működése, teljesen lemerült akkumulátorral pedig áramszünet esetén védtelen marad az objektum, ezért azonnal értesítjük az ügyfelet, hogy mielőbb gondoskodni tudjon az eszköz cseréjéről.
Távfelügyeleti szolgáltatásunknak – a nevéhez híven – az a feladata, hogy 24 órás felügyelet alatt tartsa rendszerét, ennek megfelelően legalább naponta egyszer ellenőrizzük a kapcsolat meglétét. Legkésőbb ekkor értesülünk tehát a problémáról, ám a központok már jóval hamarabb is jelzik a kommunikációképtelenségüket. Éppen ezért egészen addig biztos lehet benne, hogy rendszere megfelelően működik, amíg erről ellentétes információt nem kap távfelügyeletünktől.
Az ügyfél által a szerződéskötéskor megadott csapdakódot akkor kell beütni a kezelőn, ha az ügyfelet kényszerítik a riasztó hatástalanítására, a csapdajelszót pedig akkor kell bemondani, ha arra kényszerítik, hogy az ügyeletes kollégánkkal folytatott telefonbeszélgetés során mondja le a riasztást. Egyik esetben sem lesz látható jele annak, hogy távfelügyeletünk észlelte a csapdahelyzetet, ám a háttérben haladéktalanul megkezdjük az intézkedést és a helyszínre küldjük járőreinket.