fbpx

Keresés

"" kifejezést 74 helyen találtuk meg.

Mi a teendő, ha elütöttem a kódot a kezelőn?

GYIK Riasztórendszer Távfelügyelet és kivonulószolgálat

Van néhány másodperce arra, hogy kitörölje a rosszul beírt kódot, majd megadja helyesen.

Impresszum

A honlapot üzemelteti: Név: Multi Alarm Zrt. Cím: 1106 Budapest, Fátyolka utca 8. Adószám: 11365073-2-42 Cégjegyzékszám: 01-10-044636 Telefon: 06 1/666-2160 Telefax: 06 1/666-21-80  ...

Felhasználási feltételek

Tisztelt Látogató! Ön most a Multi Alarm Zrt. hivatalos weboldalát olvassa. Az oldal használata során Ön az alábbi pontokba foglalt feltételeket – függetlenül attól, hogy azokat olvasta-e vagy sem –...

Akkumulátor merülése esetén miért telefonálnak azonnal, akár a hajnali órákban is?

GYIK Távfelügyelet és kivonulószolgálat

Mivel merülés közben bizonytalanná válik a működése, teljesen lemerült akkumulátorral pedig áramszünet esetén védtelen marad az objektum, ezért azonnal értesítjük az ügyfelet, hogy mielőbb gondoskodni tudjon az eszköz cseréjéről.

Miért lehetek biztos abban, hogy rendszerem kifogástalanul működik?

GYIK Távfelügyelet és kivonulószolgálat

Távfelügyeleti szolgáltatásunknak – a nevéhez híven – az a feladata, hogy 24 órás felügyelet alatt tartsa rendszerét, ennek megfelelően legalább naponta egyszer ellenőrizzük a kapcsolat meglétét. Legkésőbb ekkor értesülünk tehát a problémáról, ám a központok már jóval hamarabb is jelzik a kommunikációképtelenségüket. Éppen ezért egészen addig biztos lehet benne, hogy rendszere megfelelően működik, amíg erről ellentétes információt nem kap távfelügyeletünktől.

Mi az a csapdakód és a csapdajelszó?

GYIK Távfelügyelet és kivonulószolgálat

Az ügyfél által a szerződéskötéskor megadott csapdakódot akkor kell beütni a kezelőn, ha az ügyfelet kényszerítik a riasztó hatástalanítására, a csapdajelszót pedig akkor kell bemondani, ha arra kényszerítik, hogy az ügyeletes kollégánkkal folytatott telefonbeszélgetés során mondja le a riasztást. Egyik esetben sem lesz látható jele annak, hogy távfelügyeletünk észlelte a csapdahelyzetet, ám a háttérben haladéktalanul megkezdjük az intézkedést és a helyszínre küldjük járőreinket.

Mi az az ellenjelszó?

GYIK Távfelügyelet és kivonulószolgálat

Ellenjelszónak nevezzük azt az ügyfél által megadott szót, amit a távfelügyeleti diszpécsereink azonosítására lehet használni. Abban az esetben tehát, ha az egyik ügyeletesünk felhívja Önt egy riasztás miatt, akkor Önnek joga van ahhoz, hogy kérje tőle az ellenjelszót, mielőtt bármilyen információval is szolgálna. Az ellenjelszó azt hivatott kivédeni, hogy egy illetéktelen személy telefonon keresztül ki tudja csalni az ügyfél jelszavát.

Miért nem ingyenes a karbantartás?

GYIK Karbantartás

Nem szeretnénk a szolgáltatási díjba beépítve azokkal is megfizettetni az árát, akik inkább lemondanának a rendszeres karbantartásról az alacsonyabb ár érdekében.

Kereskedelem

Optional
Kereskedelmi feltételek Az A (akciós ár) betűvel megjelölt termékek árából további kedvezményt nem adunk....

Rólunk

Optional
A Multi Alarm Zrt. számokban 31 év tapasztalat, 115.000 ügyfél, 420 dolgozó, 270 jármű által alkotott kivonulószolgálat, 30.000 telepített rendszer, több mint 2.200 településen kivonulószolgálat, több mint 30.000 járműben GPS...