E-útdíj


Az útdíjfizetést nem lehet megúszni. De rábízhatja a Multi Alarmra! Levesszük az Ön válláról az adminisztrációs terheket, hiszen a rendszereink és a diszpécsereink mindenről gondoskodnak a háttérben. GPS rendszerünk útközben, képes automatikusan gondoskodni az elektronikus útdíjfizetésről; egyszerűen, biztonságosan, gyorsan és pontosan.
Amit elektronikus útdíjfizetés során biztosítunk Önnek:
Nincs több adminisztráció
Bízza ránk útdíjfizetését és mi levesszük az Ön válláról az adminisztrációs terheket. A fedélzeti egység, a rendszereink és a diszpécsereink mindenről automatikusan gondoskodnak a háttérben.
10+ éves tapasztalat akreditált útdíjbevallóként
Akreditált útdíjbevallóként GPS rendszerünkkel biztosítani tudjuk az Ön számára az automatikus elektronikus útdíjfizetést; egyszerűen, biztonságosan, gyorsan és pontosan.
24 órás ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll, kollégáink a felmerülő kérdéseket készségesen megválaszolják!
Mobilalkalmazás
Szolgáltatásunk másik nagy előnye, hogy internetböngészőből elérhető szoftverünk segítségével a nap bármely percében térképen láthatja a jármű aktuális helyzetét, nem csak a számítógépéről, de mobilalkalmazásunk segítségével akár a telefonjáról is.
Az alkalmazásban többek között az alábbi funkciók érhetőek el:
- valós idejű járműkövetés,
- útvonalrajzolás lehetősége,
- menetlevél lekérdezés,
- e-menetlevél funkció,
- telemetria adatok megjelenítése,
- céges és magán út elkülönítése,
- tengelyszámváltás.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
- 33 év tapasztalat biztonságtechnikában.
- Több mint 10 éves tapasztalat GPS alapú szolgáltatások terén.
- Több mint 25 000 általunk nyomon követett jármű.
- Nem csak 3,5 tonna feletti tehergépjárművek, hanem buszok esetén is tudjuk biztosítani az útdíj elektronikus bevallásának lehetőségét.
- Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában hívható.
- Munkanapokon 07.00 és 16:30 között GPS Support csapatunk biztosít támogatást.
- Több mint 10 éve akreditált útdíjbevallók vagyunk.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
Támogatás és lefedettség
A Multi Alarm Zrt. országos lefedettséggel biztosítja ügyfelei számára a folyamatos elérhetőséget, így bármilyen kérdés vagy probléma esetén gyorsan és hatékonyan nyújtunk segítséget.
Kapcsolattartóink személyesen is rendelkezésre állnak, emellett 24 órás ügyfélszolgálatunk is hívható. Munkanapokon 7:00 és 16:30 között pedig GPS Support csapatunk szakképzett munkatársai állnak rendelkezésére, hogy az eszközök és szoftverek használatával kapcsolatos kérdésekre gyors, szakszerű válaszokat adjanak, ezzel is biztosítva ügyfeleink számára a legmagasabb szintű támogatást.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
A telepítés menete
Konzultáció
A konzultáció során tanácsadónk felméri az igényeit, amely alapján megtervezi az Ön számára legoptimálisabb rendszert. Akár még ott, a helyszínen elkészül az árajánlat, amely azt, és csak azt tartalmazza, amire valóban szüksége van.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
A telepítés menete
Telepítés és konfiguráció
Szakértő kollégáink a megrendelést követően 1 héten belül telepítik a megtervezett rendszert; elhelyezik és rögzítik az eszközöket, majd megfelelően konfigurálják az egész rendszert, figyelembe véve az Ön kéréseit, így az tökéletesen illeszkedik majd egyedi igényeihez, szokásaihoz.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
A telepítés menete
Tesztelés és oktatás
A telepítés végeztével a szakértők tesztelik annak működését. Ellenőrzik, hogy minden eszköz megfelelően funkcionál-e, és hogy a jelzések, értesítések a tervezett módon működnek-e.
Értékesítő kollégánk megmutatja Önnek a rendszer használatát, beállításait, majd még a helyszínen elvégzi az adminisztrációt és sort kerít az online szerződéskötésre.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
Árak és egyedi csomagajánlatok
Az egyedi igényekhez igazodva kollégáink minden GPS-alapú szolgáltatás esetén alaposan felmérik az Ön céljait és elvárásait. Olyan rendszert alakítunk ki, amely tökéletesen megfelel személyes vagy üzleti igényeinek.
Mivel minden helyzet más, pontos árajánlatot az igények részletes felmérését követően tudunk adni, amelyhez a helyszíni konzultációt természetesen díjmentesen biztosítjuk.
Miért érdemes a Multi Alarm Zrt.-t választani?
Visszahívás és ajánlatkérés
Ha Ön is szeretne csatlakozni 140.000 ügyfelünkhöz, kérjen ajánlatot honlapunkon, és kollégáink amint lehet, felveszik Önnel a kapcsolatot, és készségesen megválaszolják minden felmerülő kérdését!