GPS alapú szolgáltatások - járműkövetés, e-útdíj

A GPS alapú flottakövetés segítségével folyamatosan nyomon követheti járműveit, így mindig tisztában lehet azok aktuális helyzetével és állapotával. A valós idejű nyomkövetés nemcsak a járművek mozgásának ellenőrzését teszi lehetővé, hanem lehetőséget ad arra is, hogy üzemanyag-felhasználást, menetidőt és egyéb fontos műszaki adatokat elemezzen. Sőt, az E-útdíj fizetését is megkönnyítheti rajtunk keresztül, hiszen több mint 10 éve akreditált útdíjbevallók vagyunk.

Miért hasznos a GPS alapú flottakövetés?

A Multi Alarm Zrt. több mint 10 éves tapasztalattal segít abban, hogy flottája mindig az Ön ellenőrzése alatt legyen. Rendszereinkkel könnyedén ellenőrizheti az üzemanyag-felhasználást, automatikusan generálhat elektronikus menetleveleket, és távolról letöltheti a tachográf adatokat. Így mindig pontos, naprakész információkkal rendelkezik a járművei teljesítményéről és használatáról, hogy hatékonyabban kezelhesse flottáját.

Védelem és biztonság
A valós idejű autó nyomkövetéssel folyamatosan látható a jármű pozíciója, így azonnal értesítést kap a gyanús mozgásokról vagy helyváltoztatásról. Az indítástiltás funkció biztosítja, hogy a járműt illetéktelen személyek ne tudják elindítani, míg a tiltott időben történő mozgásfigyelés további védelmet nyújt az engedély nélküli használattal szemben.
 
Adatalapú döntések és költséghatékonyság
A GPS alapú flottakövető rendszerek lehetővé teszik, hogy pontos adatokat nyerjen ki a járművekről, a sofőrök tevékenységéről és az üzemanyag-felhasználásról. Az elektronikus menetlevelek, üzemanyagszint-mérés és tachográf-adatletöltés funkciók mind hozzájárulnak a költségek csökkentéséhez és a hatékonyság növeléséhez. Ezek a funkciók nemcsak a járművek és vezetők teljesítményének nyomon követését teszik lehetővé, hanem a segítenek a flottaműködés optimalizálásában, sőt az adminisztrációs terheket is leveszik az Ön válláról.

Miért válasszon minket?

Szolgáltatásaink 
és funkcióink

Járműkövetés
A GPS nyomkövetés segítségével egy pillantás a térképre elég ahhoz, hogy lássa járművei aktuális helyzetét és sebességét.

Üzemanyagkontroll
Legyen szó üzemanyag-kivételről, mellétankolásról vagy szokatlan fogyasztásról, mi mindent megmutatunk. Az üzemanyagszint-mérő pálca és az FMS, can-bus adatkiolvasás segítségével nyerjük ki az üzemanyagszintet, a valós futásteljesítményt és az elfogyasztott üzemanyag mennyiségét, valamint egyéb műszaki adatokat.

E-menetlevél
Az elektronikus menetlevéllel búcsút mondhat a kézzel írt dokumentumoknak. Minden egy helyen, hivatalos költségelszámolásra is alkalmas, sorszámozott formában.

Elektronikus útdíj fizetés
Az útdíjfizetést nem lehet megkerülni, de ha ránk bízza, mi átvesszük az adminisztrációs terheket. Rendszereink és diszpécsereink gondoskodnak mindenről a háttérben. GPS rendszerünk útközben automatikusan kezeli az elektronikus útdíjfizetést – egyszerűen, biztonságosan, gyorsan és pontosan.

Tachográf távletöltés
A digitális tachográf és a gépjárművezetői kártya adatait kényelmesen letöltheti irodai számítógépére a tachográfhoz csatlakoztatott RDU egység segítségével. A kártyaolvasó és az üzembentartói kártya biztosítja, hogy csak az illetékesek férjenek hozzá az adatokhoz.

Céges/magánút elkülönítés
Egyetlen gombnyomással elkülönítheti céges és magán útjait, így tiszta képet kap a költségekről. A funkció egyszerűen kezelhető a mobilalkalmazásunkon keresztül is.

Szenzorrendszer
Legyen szó üzemóra figyelésről, kiegészítő elemek üzemidejének méréséről, hőmérsékletmérésről, ajtó nyitás érzékeléséről vagy vontatmány azonosításáról – mindre van megoldásunk. Szenzoraink biztosítják a szükséges adatok pontos mérését és továbbítását. 

Sofőr azonosítás
Ha szeretné tudni, hogy épp ki vezeti a járművet, lehetősége van a sofőrök egyedi azonosítására, akár utólag riportálva is! Sőt, állandó, magas fokú védelmi funkcióval is ötvözhető a szolgáltatás az indítástiltáson és szabotázsjelzésen keresztül (például, ha megszüntetik az eszköz tápellátását).

Gépjármű védelem
Vigyázzunk együtt autójára! GPS alapú rablás- és lopásgátló rendszerünk, valamint távfelügyeletre kötött riasztónk gondoskodik arról, hogy a nap 24 órájában diszpécsereink azonnal fogadják a jelzéseket, és megtegyék a szükséges intézkedéseket, hogy autóit ne tulajdoníthassák el.

Flottamenedzsment
Rugalmas riportkészleteink révén mindig pontosan azt az információt kapja, amire szüksége van. Teljes telematikai szolgáltatást nyújtunk, beleértve a tömeges adatlekérést is.

Mobilalkalmazás

Szolgáltatásunk másik nagy előnye az, hogy internetböngészőből elérhető szoftverünk segítségével a nap bármely percében térképen láthatja a jármű aktuális helyzetét nem csak a számítógépéről, de mobilalkalmazásunk segítségével akár a telefonjáról is.
 
Az alkalmazásban többek között az alábbi funkciók érhetőek el:

  • valós idejű járműkövetés
  • útvonalrajzolás lehetősége
  • menetlevél lekérdezés
  • e-menetlevél funkció
  • telemetria adatok megjelenítése
  • céges/magán út elkülönítése

Támogatás és lefedettség

A Multi Alarm Zrt. országos lefedettséggel biztosítja ügyfelei számára a folyamatos elérhetőséget, így bármilyen kérdés vagy probléma esetén gyors és hatékony segítséget nyújtunk. Kapcsolattartóink személyesen is rendelkezésre állnak, és 24 órás ügyfélszolgálatunk mindig hívható.

Munkanapokon 7:00 és 16:30 között GPS Support csapatunk szakképzett munkatársai is elérhetők, hogy az eszközökkel és szoftverekkel kapcsolatos kérdésekre gyors, szakszerű válaszokat adjanak, biztosítva ezzel a legmagasabb szintű támogatást ügyfeleink számára.

A telepítés menete

Konzultáció

A konzultáció során tanácsadónk felméri igényeit, amely alapján megtervezi az Ön számára legoptimálisabb rendszert. Akár még ott a helyszínen elkészül az árajánlat, amely azt és csak azt tartalmazza, amire valóban szüksége van.

Telepítés és konfiguráció

Szakértő kollégáink a megrendelést követően 1 héten belül telepítik a megtervezett rendszert; elhelyezik és rögzítik az eszközöket, majd megfelelően konfigurálják az egész rendszert. A szokásait és kéréseit figyelembe véve programozzák, így tökéletesen illeszkedik egyedi igényeihez.

Tesztelés és oktatás

A telepítés után szakértőink alaposan letesztelik a rendszert, ellenőrizve, hogy minden eszköz megfelelően működik-e, és hogy a jelzések, értesítések rendben megérkeznek-e. Értékesítő kollégánk ezután bemutatja a rendszer használatát és beállításait, hogy mindig magabiztosan tudja használni az új eszközt.

Árak és egyedi csomagajánlatok

Munkatársaink minden GPS-alapú szolgáltatásnál alaposan felmérik az Ön céljait és igényeit. Olyan rendszert alakítunk ki, amely teljes mértékben megfelel személyes vagy üzleti elvárásainak – legyen szó járműkövetésről, flottamenedzsmentről vagy egyéb helymeghatározási megoldásokról. Mivel minden helyzet egyedi, pontos árajánlatot csak az igények részletes felmérése után tudunk adni, a helyszíni konzultáció pedig díjmentes.