Miért nélkülözhetetlen a távfelügyelet?
A legjobb vagyonvédelmi rendszer is csak állandó távfelügyelettel nyújt valódi védelmet, hiszen a magas fokú biztonság megteremtéséhez nélkülözhetetlen a távfelügyelet, amely a nap 24 órájában fogadja és feldolgozza a beérkező jelzéseket, valamint megfelelő módon intézkedik rájuk, például a helyszínre küldi a kivonulószolgálatot. Habár sokan meg vannak győződve róla, hogy elég az, ha a helyszíni jelzés (sziréna/villogó) lehetőséget ad a közvetlen környezetben tartózkodóknak az azonnali reagálásra, ez az eseteknek csak elenyésző százalékában történik meg.
Miért válasszon minket?
- 99,9%-os országos lefedettség,
-
32 év alatt 115.000 ügyfél választott minket,
-
Magyarország legnagyobb és legmodernebb távfelügyeleti központjával rendelkezünk,
-
kivonulószolgálatunk több mint 270 járműből áll,
-
24 órás szerelői ügyeletet biztosítunk,
-
a tartalék energiaforrásoknak köszönhetően még vészhelyzet esetén is több napra biztosítva van az ügyelet tápellátása. Akár az egész városban is lehet áramkimaradás, a távfelügyelet akkor is zavartalanul működik tovább.
-
a távfelügyeleti központ védett terrortámadások (lövés, bomba- vagy gáztámadás) ellen, így pl. az összes ablakon golyóálló plexi található, illetve a héjszerkezete és valamennyi tartószerkezete legalább egy órán keresztül tűzálló.
Állandó távfelügyelet nélkül a legjobb riasztórendszer sem nyújt elegendő védelmet, hiszen a magas fokú biztonság és vagyonvédelem megteremtéséhez nélkülözhetetlen egy olyan szolgálat, amely a nap 24 órájában fogadja és feldolgozza a beérkező jelzéseket, valamint megfelelő módon intézkedik rájuk, például a helyszínre küldi a kivonulószolgálatot.
Távfelügyeletünk több olyan funkciót is nyújt ügyfeleink számára, melyek még szélsőséges esetekben is maximalizálják nem csak az ingatlan, de az ott tartózkodó személyek biztonságát is.

Szolgáltatási díjainkért tekintse meg díjtáblázatunkat!
Éves fizetési gyakoriság esetén 10% , féléves fizetési gyakoriság esetén pedig 5% kedvezményt biztosítunk!
Árajánlat visszahívás Ingyenes helyszíni felmérés
Kövessen minket Facebook oldalunkon is!
Mit kínálunk ügyfeleinknek?
Mivel a helyi riasztásjelzés nem szelektív, hiszen a sziréna hangjából nem lehet megmondani, hogy mi váltotta ki a jelzést, ráadásul a riasztó megszólalása bírhat ugyan valamilyen szintű elrettentő erővel, de valódi biztonságot nem tud adni.
Bizonyos jelzőrendszer típusok képesek SMS küldésére is, ám ezzel a megoldással is számos ponton meghiúsulhat a sikeres betörésvédelem. A mobil éppen ki van kapcsolva, vagy lemerült az akkumulátora, esetleg a családi nyaralás során senki sincs telefonközelben. Ráadásul azon is érdemes elgondolkozni, hogy vajon mi magunk mit tudnánk tenni egy betörés esetén még, ha gyorsan a helyszínre tudunk is érni…
Távfelügyeletünk több olyan funkciót is nyújt lakossági ügyfeleink számára, melyek még szélsőséges esetekben is maximalizálják nem csak az ingatlan, de az ott tartózkodó személyek biztonságát is.
Bármelyik ügyfelünk megadhat úgynevezett ellenjelszót, melyet a távfelügyelet azonosítására tud használni, így addig nem kell semmilyen információt kiadni telefonon keresztül a távfelügyeleti diszpécsereinknek, amíg ők ki nem mondták ezt a szót. Ugyanígy meg lehet adni csapdajelszót és csapdakódot is, melyet akkor kell bemondania/beütnie a kezelőn, ha kényszerítik arra, hogy lemondja a riasztást/kikapcsolja a riasztót.
Kiemelt jelentőséggel bír a támadásjelzés lehetősége is, melynek köszönhetően egyszerűen a távfelügyelet tudomására lehet hozni a szükséghelyzetet, ami természetesen azonnal intézkedik is.
Néhány ügyfelünk nehezen fogadja el, hogy akár éjszaka is felhívjuk „csak” egy akkumulátormerülés miatt, ám végül még ők is belátják, hogy az ő érdeküket és biztonságukat szolgálja az, hogy bizonyos eseményekről haladéktalanul értesítjük őket. Minden olyan jelzéssel megvárjuk a reggelt, ami nem veszélyezteti a beérkezése pillanatától a biztonságot.
Minden őrzött objektumhoz akár az évszaktól függő útviszonyokat is figyelembe vevő, előre megtervezett útvonaltervet és számos más hasznos információt (pl. a betörő lehetséges menekülési irányait) tart nyilván személy- és vagyonőrökből álló kivonulószolgálatunk számára.
Kivonulószolgálatunk előnyei
Ha meg szeretné tudni, hogy kivonulószolgálatunk elérhető-e az Ön településére, kérjen tőlünk visszahívást, árajánlatot vagy helyszíni felmérést:
Árajánlat visszahívás Ingyenes helyszíni felmérés
Miért érdemes a Multi Alarm kivonulószolgálatát választania?
- a vállalt kiérkezési idő 15 perc (azonban járőreink általában ennél hamarabb a riasztás helyszínén vannak)
- évi 4 indokolatlan kivonulás díjmentes
- minden őrzött objektumhoz akár az évszaktól függő útviszonyokat is figyelembe vevő, előre megtervezett útvonaltervet és számos más hasznos információt (pl. a betörő lehetséges menekülési irányait) tartunk nyilván
- szakképzett vagyonvédelmi személyzet vonul ki a helyszínre,
- korszerű technológiáinknak köszönhetően azonnal megjelenik PDA-jukon a jelzés és minden szükséges információ (még az adott ház színe is), a navigációt GPS alapú rendszer segíti, ráadásul a távfelügyelettel való folyamatos összeköttetésnek köszönhetően még akár a betörő épületen belüli mozgását is tudhatják
- jól átgondoltan beállított kapacitásunkkal összesen akár évi 150.000 kivonulást is teljesíteni tudunk
Hogyan intézkedik a távfelügyeleti diszpécser?
1. Alapesetben telefonon értesíti az eseményről az ügyfél által előre megadott illetékes személyek közül azt, aki elsőként elérhető, de támadásra utaló jelzés esetén nem telefonál, nehogy a hívással megzavarja a támadót, és ezzel tovább fokozza a veszélyhelyzetet.
2. A kivonuló szolgálatot a helyszínre küldve, az értesítendő személlyel folytatott telefonbeszélgetés révén vagy más szervezet (rendőrség, tűzoltóság, mentők, egészségügyi személyzet) bevonásával információt gyűjt a jelzés okáról.
3. Szükség esetén ellátja a távfelügyeleten rendelkezésre álló adatokkal, információkkal (pl. az orvosi segítséget kérő személy egészségügyi adatairól) a helyszíni intézkedést végző szolgálatot, szervezetet.
Kiemelten fontos számunkra, hogy a diszpécser csak akkor kezelheti befejezettként az intézkedést, ha az az ügyfél szempontjából megnyugtatóan zárult le (pl. kiszabadultak a liftben rekedt utasok).